فروش محصولات کانون کمک کار فعالیت‌های فرهنگی است

فروش محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید با توجه به فضای فرهنگی حاکم بر کانون صورت بگیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معاون فرهنگی کانون بااشاره به ماهیت و فضای فعالیت های کانون یادآور شد: در ارزیابی شاخص‌های رشد کشور باید تعامل تنگاتنگی بین حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ وجود داشته باشد.
رضا قمرزاده روز 16 اردیبهشت 1396 در گردهم‌آیی مشترک مدیران حوزه ستادی و استانی و نمایندگان عرضه محصولات فرهنگی کانون در تهران افزود: در فروش محصولات و ارزیابی شاخص رشد، اغلب تنها به سود حاصل از درآمد فروش توجه می‌کنیم در حالی‌که باید تحلیل‌های فرهنگی نیز محاسبه مورد تاکید قرار بگیرد.
وی با بیان این‌که کانون می‌خواهد با شکوه فروش محصولات خود کار فرهنگی را رونق دهد، تاکید کرد: اتمسفر فروش‌ کانون مبتنی بر نگاه و آرایش فرهنگی این مجموعه شکل بگیرد و در نگرش، گویش و در منش نمایندگان فروش به خوبی دیده شود.
معاون فرهنگی کانون با اظهار خوشحالی از این موضوع که نمایندگان فروش محصولات فرهنگی کانون دارای این دغدغه‌های فرهنگی هستند، افزود: تعامل تنگاتنگ بیشتر بین مدیر کل کانون و بخش فروش باعث هم‌افزایی مجموعه می‌شود و نگاه ما این است که  مراکز کانون از مسیر فروش اداره شود.
قمرزاده در عین‌حال خاطرنشان کرد با افزایش شکوه فروش، باید مراقب باشیم اتمسفر و آرایش فرهنگی کانون حفظ شود.
مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران واقع در خیابان حجاب روز 16 اردیبهشت میزبان این گردهم‌آیی یک روزه بود.