اعضای مراکز فرهنگی- هنری سیستان و بلوچستان با مسئولان محلی دیدار کردند

اعضای مراکز فرهنگی- هنری سیستان و بلوچستان در دیدار با مسئولان شهر خود خواسته‌هایشان را مطرح کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، اعضای مراکز فرهنگی- هنری استان با مسئولان محلی دیدار کردند.

با توجه به فرا رسیدن هفته‌ی ملی کودک، تعدادی از اعضای مراکز در راستای رساندن پیام خود به مسئولان شهرشان با حضور در دفتر کار ایشان، خواسته‌های خود را بیان کردند.

اعضای مراکز فرهنگی- هنری شماره‌ی یک خاش، شماره‌ی یک زابل، بمپور، ایرانشهر، دَلگان، کنارک، میرجاوه و بَزمان همراه با مربیان و در میان استقبال مدیران در دفتر کار آنان حاضر شدند.

شهرداران، بخشداران، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران آموزش و پرورش، کمیته امداد و مسئولان سلامت از جمله کسانی بودند که بچه‌ها به تناسب مسئولیت آنان خواسته‌هایشان را مطرح کردند که در این میان اعضای مرکز بزمان به دیدار تعداد بیشتری از مسئولان رفتند.

ایجاد فضای سبز، نظافت شهر، ایجاد محل‌هایی برای بازی و ورزش کودکان، بهبود شرایط کلاس‌های درس و... از جمله انتظارات بچه‌ها از مسئولان بود.

قابل ذکر است این سفیران کودک هدیه‌هایی به میزبان خود تقدیم کردند و در مقابل مسئولان نیز علاوه بر تقدیر از مهمانان خود به آنان قول دادند خواسته‌هایشان را پیگیری و اجرا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =