دوران کودکی بهترین زمان برای آموزش است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: دوران کودکی بهترین زمان برای آموزش و یادگیری مهارت‌هاست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی در جشن هفته ملی کودک فارسان  با بیان اینکه دوران کودکی بهترین زمان برای آموزش و یادگیری مهارت‌هاست اظهار کرد: اگر قرار است آموزشی صورت بگیرد باید از دوران کودکی آغاز شود چون آموزش‌ها در این دوران ماندگارتر هستند.

وی با بیان اینکه ذهن کودکان مانند زمین‌های شخم‌زده، آماده بذرپاشی و بسیار مستعد است ادامه داد: اگر بذرپاشی که همان آموزش مناسب است صورت نگیرد جایگاه علف‌های هرز خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یک تا سه سالگی کودک بهترین زمانی است که خانواده‌ها باید کودک خود را برای آینده آماده کنند اضافه کرد: 3 تا 10 سالگی کودکان وارد فضاهای اجتماعی از جمله مراکز فرهنگی هنری کانون می‌شوند که باید در کنار تربیت خانواده‌ها، مهارت‌های تکمیلی زندگی را نیز بیاموزند.

رحیمی گفت: شناسایی استعدادها و متناسب با آن آموزش مهارت‌ها در اولویت برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری است.

در این جشن که با حضور فرماندار، شهردار، رییس اداره منابع طبیعی، رییس اداره ارشاد اسلامی و... برگزار شد آیین شاهنامه خوانی، سرود خوانی و شعر خوانی، گارد پرچم توسط اعضا، سخنرانی فرماندار شهرستان فارسان و افتتاح نمایشگاه آثار اعضا با 1300 اثر هنری از جمله برنامه های اجرا شده محسوب می شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =