کد خبر: 273939
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
معرفی پرتال کودک۲۴

پرتال کودک۲۴، پرتال تخصصی در حوزه کودک و نوجوان و متعلق به کانون است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مربیان مسوول مراکز استان با پرتال کودک۲۴ آشنا شدند.

نرگس جمالی کارشناس فناوری اطلاعات استان در این نشست از پرتال کودک ۲۴ به عنوان یک پرتال تخصصی فارسی زبان در حوزه کودک و نوجوان یاد کرد و گفت: این پرتال متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که فعالیت خود را از مردادماه ۱۳۹۵ آغاز کرده و مخاطبان آن شامل والدین، مربیان، پژوهشگران و کودکان و نوجوانان می‌باشد.

کارشناس فناوری اطلاعات استان همچنین به بخش‌های مختلف این پرتال اشاره کرد و گفت: معرفی کتاب، داستان و شعر، کاردستی، فیلم، انیمیشن، قصه‌گویی، مقالات تخصصی، نمایشن‌نامه خوانی و اخبار مربوط به کودک و نوجوان بخش‌های مختلف این پرتال است که جهت تولید محتوای مناسب، همکاری و همراهی مربیان مسوول و مربیان فرهنگی ضروری است.

جمالی از فواید راه‌اندازی این پرتال شکوفایی توانمندی‌های کودکان و نوجوانان و به اشتراک‌گذاری تجربیات اشاره کرد و گفت: افراد می‌توانند آثار هنری و تجربیات خود را در اختیار کارشناس مربوطه قرار دهند تا پس از ارزیابی در کمیته پرتال کودک، توسط کارشناس فناوری اطلاعات بر روی پرتال بارگذاری و در دسترس همگان قرار گیرد.

گفتنی است؛ خانواده‌ها و کودکان برای استفاده از «پرتال کودک۲۴» می‌توانند به آدرس www.koodak۲۴.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =