صد در صد دانش‌آموزان دبستان دخترانه «شهید الیشه» عضو کانون شدند

در آستانه هفته کتاب و کتاب‌خوانی همه دانش‌آموزان دبستان دخترانه «شهید الیشه» عضو مرکز فرهنگی هنری شماره۳ کانون شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، دبستان شهید الیشه نیشابور با بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز در فعالیت‌های کانون سهیم شدند و دانش‌آموزان برای بهره‌مندی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی به عضویت کانون درآمدند.

زهره اکبرآبادی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون نیشابور با اعلام این خبر گفت: دبستان دخترانه «شهید الیشه» نزدیک‌ترین مدرسه به مرکز شماره ۳ کانون شهرستان است که در برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی تعامل و همکاری خوبی با کانون داشته است.

در آستانه هفته کتاب و کتاب‌خوانی با پیگیری‌های انجام شده توسط مربیان مرکز و با حضور در این مدرسه، فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجموعه، به دانش‌آموزان معرفی شد و آن‌ها در یک اقدام گروهی به عضویت کانون در آمدند تا با حضور در تنها مرکز فرهنگی منطقه زندگی‌شان اوقات فراغت خود را به بهترین شکل برنامه‌ریزی کنند.

اکبرآبادی در ادامه افزود: مدیر و مربیان دبستان دخترانه «شهید الیشه» در مناسبت‌ها و ویژه‌برنامه‌هایی چون «طرح کانون و مدرسه» همکاری و همراهی خوبی با مربیان کانون داشتند و حضور پررنگ و شایسته دانش‌آموزان را در مرکز داشتیم. پس از حضور مربیان کانون در مدرسه، برخی از دانش‌آموزان عضویت خود را تمدید و برخی نیز به تازگی به عضویت کانون درآمدند و با احتساب ۱۶۰ دانش‌آموزی که در این روز کارت خود را دریافت کردند، تعداد عضویت دانش‌آموزان دبستان به بیش از ۳۰۰ نفر رسید.

در یک برنامه‌ویژه دانش‌آموزان عضو کارت‌های خود را دریافت کردند تا با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در مرکز حاضر و از برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون در شهرستان نیشابور روزانه به طور میانگین میزبان ۵۰ عضو در روزهای عادی است و این تعداد در تابستان به ۸۰ نفر در روز می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =