کد خبر: 274371
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
برنامه های هفته ی کتاب در کانون

نویسنده یخی که عاشق خورشید شد به دیدار اعضای روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری می آید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان:  با تکیه بر شعار «آینده روشن، با خانواده‌ی کتابخوان» در روزهای هفته کتاب رضا موزونی نویسنده کتاب یخی که عاشق خورشید شد به دیدار اعضای سیار روستایی و مراکز ثابت کانون خواهد رفت.

کتاب داستان کودک «یخی که عاشق خورشید شد» به چهار زبان اسپانیایی، پرتقالی، ایتالیایی و ژاپنی ترجمه شده است. ترجمۀ پرتغالی این کتاب همچنین در جام جهانی فوتبال 2014 به عنوان هدیه ای فرهنگی به کودکان برزیل، از سوی تیم ملی فوتبال ایران به تیم ملی فوتبال برزیل اهدا شد.  ترجمه ایتالیایی این کتاب در ماه مه ۲۰۱۶ از سوی انتشارات والنتینا در ایتالیا انجام گرفته است.

بر اساس این گزارش، «مراسم جشن امضا در مراکز فرهنگی هنری، مدارس و فروشگاه‌ها»، برگزاری «نشست نقد و بررسی کتاب‌های کانون با حضور نویسندگان، اعضای مراکز، مربیان و منتقدان ادبی»، «برپایی نمایشگاه‌های کتاب در مدارس استان »،  و «برگزاری مسابقه عکس اینترنتی در پرتال کودک 24» بخشی از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

برگزاری مسابقه‌ی طراحی پوستر، اقدام‌پژوهی با محوریت کتاب و کتابخوانی، مسابقه‌ی طرح‌های کتاب و کتابخوانی، برگزاری جشن کتاب و برپایی نمایشگاه برخی از دستورالعمل‌هایی است که در این هفته انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =