اجرای طرح 'پرچین دوستی ' برای کودکان و نوجوانان روستایی همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، طرح پرچین دوستی در 9 روستای استان همدان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، سید محمد رضا جوادی گفت:این طرح با محوریت کتاب و کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان 9 منطقه روستایی محروم اسدآباد، قهاوند و تویسرکان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در هفته کتاب به کتابخانه های پنج مدرسه روستایی استان کتاب اهدا می شود، اضافه کرد: در این هفته از کودکان و نوجوانان فعال در حوزه کتاب تقدیر می شود.

وی برگزاری همایش اقدام پژوهی مربیان برتر کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان، برپایی نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در سطح مراکز 40 گانه کانون و برگزاری جشن کتاب را از دیگر برنامه های کانون در هفته کتاب عنوان کرد.

جوادی همچنین با اشاره به تخفیف محصولات فرهنگی کانون به مناسبت هفته کتاب، گفت: در این هفته کتاب‌های انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با 40 درصد تخفیف، محصولات سرگرمی و فکری با 30 درصد تخفیف و نوشت افزار با 20 درصد تخفیف در فروشگاه کانون پرورش فکری همدان عرضه می شود.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان دارای 40 مرکز فرهنگی و هنری در سراسر استان است که از این تعداد 28 مرکز ثابت، هشت کتابخانه سیار روستایی، یک واحد سیار شهری و سه کتابخانه پستی است.

بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 20 تا 26 آبان ماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =