کد خبر: 274498
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
یک‌ هفته با کتاب در مرکز شماره۳ نیشابور

هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون نیشابور برنامه‌های متنوعی با هدف ترویج ‌و تشویق به کتاب‌خوانی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی و همراه با نهادهای موثر در این حوزه، مرکز شماره سه نیشابور نیز برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کند.

زهره اکبرآبادی مربی مسوول مرکز شماره سه نیشابور اعلام کرد: فراخوان مسابقه کتاب‌سازی «بر بال‌های کاغذی» به مدارس اطراف مرکز ارسال و در آن از دانش‌آموزان پایه‌های پنجم تا نهم خواسته شد یکی از داستان‌های کتاب فارسی خود را به صورت کتاب درآورند. ‌

همچنین مسابقه پازل کتاب، کارگاه نقاشی با موضوع تصویر روی جلد کتاب‌های مرکز، تقدیر از اعضاء کتاب‌خوان در ویژه‌برنامه‌ای به همین مناسبت و برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کانون نیز از دیگر برنامه‌های مرکز به شمار می‌رود.

اکبرآبادی افزود: کاردستی‌های محمد رضا سیری عضو جدید مرکز که با کارتن و مقوا به خلق آثاری خلاقانه و زیبا پرداخته است نیز در نمایشگاهی با عنوان «دست‌های توانای من» و با هدف تشویق و ترغیب اعضاء به استفاده از توانمندی‌های خود در این هفته به نمایش گذاشته می‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =