کد خبر: 274600
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
بازدید 750
نشست ادبی دوپنجره درکانون لرستان برگزارشد

اعضای ادبی فعال مراکز سراسراستان کتاب « فقط بابامی تواندمن را از خواب بیدارکند» را به نقدکشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان؛ همزمان با هفته کتاب نقدحضوری دوپنجره به همت واحدآفرینش های ادبی کانون لرستان با رمان « فقط بابامی تواندمن را از خواب بیدارکند » درمرکز فرهنگی هنری شماره5 خرم آباد باحضور مژگان بابامرندی، نویسنده کتاب برگزارشد

دراین برنامه بیش از 50عضو فعال ادبی از مراکز فرهنگی هنری کانون از سراسر استان نقد ها ی خود را ارایه دادند وازطرف نویسنده جواب های خود را دریافت کردند.

مژگان بابا مرندی درابتدای نشست ضمن تبریک هفته کتاب وابرازخوشحالی برای حضوردر جمع اعضاومربیان کانون لرستان گفت: کتاب امکان تجربه کردن را می‌دهد اما نه پیش چشم دیگران، پنهان در یک اتاق، می‌توانید به فضا بروید و یا در اعماق زمین اکتشاف کنید. شاید فکر کنید شعار است اما وقتی کتاب زیاد می‌خوانی از شکست هم هراس نداری،  می‌بینی امثال تو که شکست خورده اند بسیارند و زندگی همچنان ادامه دارد.

بابا مرندی خطاب به اعضای حاضر در نشست گفت: ابتدا باید با لذت خواندن آشنا شد. وقتی لذت تنهایی با کتاب در جانتان نشست دیگر حاضر نیستید هیچ چیزی را با کتاب عوض کنید. کتاب پنجره‌ای از زندگی را به روی شما باز خواهد کرد که بی نهایت وسیع و بی نهایت رنگین است. گاه بی نهایت تلخ و گاه شیرین،  گاه با کتاب آن قدر یکی می‌شوید که به آرزوهایتان دست خواهید یافت بدون آن که زحمتی بکشید.

این نویسنده حوزه کودک به اعضایی که می خواهند نویسنده شوند توصیه کرد: نویسنده شدن یا شاعر شدن را اگر 4 قسمت کنیم سه قسمتش خواندن است ویکی هم نوشتن.

در بخش بعدی این نشست ادبی، محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان نیز طی سخنانی ضمن خیرمقدم به اعضای شرکت کننده و نویسنده کتاب مطالبی را با موضوع ترویج فرهنگ مطالعه بیان داشت.

درادامه این نویسنده حوزه کودک با حضور در فروشگاه فروش محصولات فرهنگی کانون، در جشن خرید وامضای کتاب شرکت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =