انجام بهترین کارها با کمترین امکانات

جلسه هماهنگی ستاد برگزاری حوزه‌ی پنج بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، جلسه هماهنگی ستاد برگزاری حوزه‌ی پنج بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور رضا قمرزاده معاون فرهنگی کانون پرورش فکری و دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۹۶ در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

قمرزاده در این جلسه، ضمن قدردانی از مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان و مسئولین کمیته‌ها و ابراز خرسندی از حضور در جمع کانونی‌های سمنان بر اثربخشی بهره‌وری تأکید کرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری در ادامه، اثربخشی بهره‌وری را انجام یک کار خوب عنوان و خاطرنشان کرد: بهره‌وری در واقع، جمع اثربخشی و کارآیی است.

قمرزاده همچنین انجام بهترین کارها با کمترین امکانات را نمونه‌ی بارز بهره‌وری دانست و نقش ستاد را حمایت، هدایت و نظارت عنوان کرد.

دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اظهار داشت: از تجربه‌های استان‌های میزبان برای برگزاری بهتر و مطلوب‌تر جشنواره در سطح بین‌المللی استفاده می‌شود.

وی قصه‌گویی را یک راه مؤثر در تربیت کودکان و نوجوانان عنوان و خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری به دنبال این است که با برگزاری جشنواره قصه‌گویی، زمینه‌ی استفاده بهتر از این ظرفیت‌ها را در راستای تربیت کودکان و نوجوانان کشور فراهم کند.

قمرزاده در پایان سخنانش گفت: محمد سیمزاری، حسن دولت‌آبادی و مجید قناد داوری رقابت‌های حوزه‌ی پنج کشوری را برعهده دارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع، برگزاری جشنواره قصه‌گویی در آستانه‌ی سال‌روز ولادت رسول اکرم(ص) را به فال نیک گرفت.

جمال با تأکید بر اینکه برای کودکان، شایسته است کار بزرگ انجام داد، به تشریح برنامه‌های جنبی حوزه‌ی پنج بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در سمنان پرداخت.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه، اعزام قصه گویان به مدارس، حضور قصه‌گویان در شبکه استانی سیمای مرکز سمنان، برپایی نشست تخصصی‌علمی و...، از مسئولین کمیته‌ها خواست تا هماهنگی و همدلی خود را تا پایان جشنواره حفظ کنند.

گفتنی است؛ مسئولین کمیته‌های حوزه‌ی پنج بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نیز در این جلسه درخصوص کارهایی که تاکنون انجام شد گزارش کوتاهی ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =