کد خبر: 275530
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
نشست ادبی در مرکز چناران

در آخرین روزهای فصل پاییز، نشست ادبی مرکز چناران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، نشست ادبی مرکز فرهنگی هنری چناران در روز پنج‌شنبه ۲۳آذرماه برگزار شد.

نرگس غلامی سرپرست مرکز با اعلام این خبر گفت: ۱۵ عضو نوجوان مرکز با هماهنگی مربی ادبی داستان‌های خود را آماده کردند و با خوانش آن در نشست ادبی مرکز، روز سر پاییزی را با داستان‌های شیرین و جذاب‌شان گرم و دلپذیر کردند.

در ادامه جلسه، داستان‌ها توسط سایر اعضا و مربی ادبی مرکز نقد و بررسی شد و زهرا امیری‌فر مسوول انجمن عدم استفاده از زبان محاوره‌ای در داستان، استفاده از زاویه دید مناسب و انتخاب پایان جذاب و حاوی نکات اخلاقی را به اعضای انجمن یادآور شد و از آنان خواست برای ممانعت از خستگی شنوندگان، کلمات تکراری متن را حذف کنند.

سرپرست مرکز نیز راجع به پایان مناسب داستان توضیحاتی به اعضا ارائه کرد و از آنان خواست داستان‌ را به گونه‌ای بنویسند که خواننده در اتفاقات آن غرق شود و احساس کند داستان در واقعیت اتفاق افتاده است.

در این نشست داستان‌هایی با عنوان «دندان‌پزشکی»، «مطب‌دکتر»، «قصه‌ی خاک کربلا»، «مصاحبه»، «توپ من را ندیدی؟»، «بوی بد دهان» و «آسانسور» نقد شد.

در پایان نیز ضمن پذیرایی از اعضا «کتاب وقتی مژی گم شد» توسط مربی ادبی معرفی و قرار شد در کلاس بحث کتاب اعضا به اتفاق مربی فرهنگی، راجع به این کتاب، بحث و گفتگو کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =