جلسه شورای اداری کانون آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

جلسه‌ی شورای اداری کانون آذربایجان شرقی با حضور مجید نیازی مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی مجید نیازی مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون در ابتدای این جلسه همدلی و روحیه همکاری در میان نیروهای کانون آذربایجان شرقی را ستودنی و زمینه‌ساز پیشرفت‌ها و موفقیت‌های آن دانست و از حضور در جمع  صمیمی همکاران استان ابراز خوشحالی کرد. وی ارائه مستندات دقیق و منظم توسط کانون آذربایجان شرقی در موضوع ارزیابی عملکرد را از جمله اقدامات ارزشمند استان عنوان و از تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه قدردانی کرد.

هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان نیز در سخنانی با ابراز خوشحالی از حضور مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان آذربایجان شرقی از تلاش‌های صورت‌گرفته توسط این دفتر در ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های کانون تشکر کرد. وی افزود: خوشبختانه برنامه‌ها و اقدامات خوبی برای توسعه فعالیت‌های کانون با همت و همدلی مجموعه مربیان و کادر ستادی در سطح استان صورت گرفته است و کانون آذربایجان شرقی در فعالیت‌های فرهنگی استان که مخاطبان آن کودک و نوجوان باشند حضور فعال و موثر دارد.

یوسف‌زاده در عین حال تاکید کرد افزایش مراکز سیار و پستی، خرید و راه‌اندازی نخستین کامیونت سیار استان، مراکز عرضه محصولات کانون، افزایش کودکان و نوجوانان شرکت کننده در فعالیت‌های کانون و میزبانی از جشنواره‌ها و رویدادهای کشوری از جمله هجدهمین جشنواره دوسالانه کتاب و گردهمایی سراسری نویسندگان کتاب کودک و نیز مرحله حوزه‌یک کشوری بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز، از جمله این اقدامات است.

گفتنی است طرح نظرات و پیشنهادات همکاران ستادی از دیگر محورهای مهم این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =