خدمات انقلاب اسلامی را به کودکان و نوجوانان معرفی کنیم

مدیر کل کانون خراسان جنوبی با حضور در مرکز فرهنگی هنری نهبندان تأکید کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردهای انقلاب به کودکان و نوجوانان امروز است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر با حضور در مرکز فرهنگی هنری نهبندان گفت: انقلاب اسلامی برای مردم ایران یک هدیه‌ی الهی بود و امروز پس از گذشت سی و نه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ما وظیفه داریم خدمات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب را برای کودکان و نوجوانان معرفی کنیم.

حمیدی اضافه کرد: بازخوانی خاطرات انقلاب و بیان اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل  در قالب برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی متناسب با سن کودکان و نوجوانان یک ضرورت است.

مدیر کل کانون استان در بخش دیگری ازسخنانش به تقارن ایام دهه فاطمیه با روزهای آغازین دهه فجر اشاره کرد و خواستار معرفی بیشتر ابعاد وجودی شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در مراکز کانون شد.

درادامه این نشست محمد رضا عاطفه دوست مدیر آموزش و پرورش نهبندان میهمان کانون شد و با تشکر از فراهم شدن زمینه افتتاح کتاب‌خانه سیار روستایی در شهرستان نهبندان گفت: اجرای فعالیت‌های تخصصی کانون پرورش فکری در سطح مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار ، بیان‌گر حضور مربیانی توان‌مند و خلاق کنار کودکان و نوجوانان است.

مدیر آموزش و پرورش نهبندان تصریح کرد: تلاش کانون پرورش فکری برای شناسایی استعدادها و توان‌مندی‌های کودکان و نوجوانان و مباحث فرهنگی شایسته تقدیر است.

مدیر کل کانون خراسان جنوبی در آستانه دهه فجر با همراهی کارشناسان فرهنگی و حراست کانون استان از مرکز فرهنگی هنری نهبندان بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =