شرکت اعضای کانون در کارگاه های استان شناسی  و کتیبه های سفالی

اعضای مرکز شماره ۲ بجنورد در کارگاه های استان شناسی و حجم شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز شماره ۲ بجنورد کارگاه استان شناسی و کتیبه های انقلابی برگزار شد.

«بیابانی» مربی مسئول این مرکز با بیان اینکه ایجاد روحیه شادی د و نشاط در اعضا از جمله اهدافی است که در برگزاری برنامه ها مدنظر قرار می گیرد، عنوان کرد: کارگاه استان شناسی یکی از برنامه های مصوب این مرکز بود که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد.

وی با بیان اینکه کارآفرینی در حوزه گردشگری برای کودکان از جمله اهداف برگزاری این کارگاه بود، خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در برنامه با استفاده از پازل با نقاط تاریخی استان آشنا شدند و در ارتباط با روش های کار آفرنی در این حوزه و نمونه های انجام شده در سایر استان ها اطلاعاتی کسب کردند.

وی ادامه داد: آشنایی با امکان دیدنی استان و کسب اطلاعت در ارتباط با اقوام ساکن در خراسان شمالی از جمله برنامه های اجرایی در طول مرکز شماره ۲ بجنورد است و طی این ایام به صورت ویزه با دعوت از مهمانان به این مهم پرداخته می شود.

به گفته وی کارگاه ساخت کتیبه های انقلابی هم از جمله کارگاه هایی بود که به صورت ویژه طی روزهای گذشته به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در هر یک از کارگاه ها شرکت کنندگان از نمایشگاه عکس های انقلابی دایر شده در مرکز دیدن می کنند، عنوان کرد: معرفی ایام و وقایع، معرفی کتاب های انقلابی مرکز و اجرای یک بازی از جمله فعالیت هایی است که در تمام کارگاه های ویژه این ایام به اجرا در می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =