یازدهمین فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و هنری کانون خوزستان در بهبهان افتتاح شد

یازدهمین فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هم‌زمان با جشن‌های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بهبهان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش از ظهر امروز به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل کانون خوزستان، فرماندار، جمعی از مسئولین و دانش آموزان بهبهانی در ساختمان مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک بهبهان آغاز به کار کرد.

با افتتاح یازدهمین نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از این پس تولیدات فرهنگی هنری کانون در شهرستان بهبهان عرضه می‌شود.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرستان‌های اهواز، اندیمشک، آبادان، شوشتر، رامهرمز، ملاثانی، هندیجان، ماهشهر، دزفول و بهبهان نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی هنری دارد و این مراکز تولیدات کانون همچون، کتاب، لوازم‌التحریر، بازی‌های فکری و سرگرمی‌های سازنده متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی و نیاز خانواده‌ها را در دسترس عموم قرار می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =