عمو نوروز کانون پرورش فکری گلستان در جمع کودکان بیمار

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان به همراه کارشناسان و جمعی از اعضای نوجوان و مربیان با حضور در بیمارستان طالقانی گرگان و گنبدکاووس از کودکان بیمار عیادت نموده و با اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری فضایی شاد برای بیماران و خانواده‌های آنان ایجاد نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در آستانه عید باستانی نوروز ۹۷ مدیرکل کانون  پرورش فکری گلستان به همراه کارشناسان و جمعی از اعضای نوجوان و مربیان با حضور در بیمارستان طالقانی گرگان و گنبدکاووس از کودکان بیمار عیادت نموده و با اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری فضایی شاد برای بیماران و خانواده‌های آنان ایجاد نمودند.

در این برنامه‌ی نوروزی اعضای نوجوان گرگان در قالب شخصیت‌های خاله بهار و عمو نوروز و حاجی فیروز ضمن اجرای برنامه‌های نمایشی شاد و موزیکال لحظات شادی را برای کودکان بیمار و خانواده‌های آن‌ها خلق نمودند.

اهدای تخم‌مرغ‌های رنگی به همراه کتاب‌های کانونی ار دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

هم‌چنین مربیان مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو گنبدکاووس نیز با حضور در بخش کودکان بیمارستان خاتم‌الانبیاء حضور یافته و با اجرای شعرها و قصه‌های "یار مهربان" و اهدای کتاب حال و هوایی تازه‌ای را برای کودکان ایجاد نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =