کد خبر: 277921
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
بازدید 685
اجرای طرح عیدانه با شما کودکان ما در کانون پرورش فکری بوشهر

طرح هر کودک یک کتاب در مراکز کانون بوشهر اجرا می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری بوشهر ، دکتر زهره عالی نسب مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر افزود : با تاکید وزیر محترم آموزش و پرورش تعداد یکی از  مراکز ثابت فرهنگی هنری  کانون بوشهر در سراسر تعطیلات میزبان کودکان و نوجوان بوشهری و نوروزی خواهد بود .

او از کتاب و کتاب خوانی و سایر فعالیت های کتاب محور به عنوان مهم ترین برنامه های کانون در ایام نوروز نام برده و تصریح کرد : در راستای اجرای این طرح در شهرستان های دیلم و بندر ریگ به ترتیب نمایش ساحل شنی و با توجه به ساحلی بودن مرکز ریگ جشنواره تندیس های شنی و همچنین جشن پرواز بادبادک ها  در این مرکز فرهنگی هنری با بهره گیری از توانمندی های فرهنگی' هنری و ادبی مربیان به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارائه خواهند نمود.

این مقام مسئول فعالیت مراکز کانون را در ایام تعطیل و روزهای نوروز بیانگر اهمیت کتاب و کتابخوانی و جایگاه مهم کودکان و نوجوانان دانسته و یادآورشد : همزمان با مراکز ثابت فرهنگی' کتابخانه و تریلی نمایش سیار نیز در ورودی شهر حضور خواهند داشت .

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری توسط مربیان کتابخانه ها و کامیونت نمایش سیار در روستاها و اهدا کتاب در سراسر مراکز استان و همچنین برپایی ایستگاه های ادبی ، فرهنگی و هنری توسط مراکز استان از دیگر برنامه های کانون بوشهر در ایام نوروز خواهد بود .

عالی نسب اضافه کرد : ثبت نام دانش اعضا در این ایام در مراکز کانون پرورش فکری رایگان بوده و آنها می توانند از کتاب های موجود در مراکز برای مطالعه استفاده نمایند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =