بازدید مدیر کل کانون خراسان جنوبی از طرح «عیدانه کانون» در مرکز شماره یک بیرجند

مدیر کل کانون خراسان جنوبی با حضور در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند از برنامه‌های اجرایی کانون ویژه تعطیلات نوروزی بازدید و با مربیان مجری این طرح به گفت‌وگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با آغاز طرح «عیدانه کتاب » طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند حضور یافت وضمن گفت‌وگو با مربیان و اعضا در جریان چگونگی اجرای این طرح قرار گرفت.

مدیر کل کانون استان با تشکر از مربیان و همکارانی که در اجرای این طرح مشارکت دارند، گفت: طرح «عیدانه کتاب » برای اولین بار توسط کانون پرورش فکری در سطح کشور در حال اجراست و توانست پیوند عمیقی بین کودکان و نوجوانان، کتاب و کانون در ایام تعطیلات نوروزی برقرار کند.

حمیدی اضافه کرد: اجرای  این طرح با هدف توسعه فعالیت‌های کتاب محور به ویژه امانت کتاب، توان‌مندی‌ها و ظرفیت‌های کانون را برای کودکان و نوجوانان  در ایام تعطیلات نوروزی به نمایش گذاشت.

در ادامه مربیان حاضر در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند توضیحاتی پیرامون چگونگی اجرای این طرح ارایه کردند و به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

طرح عیدانه کتاب در کانون خراسان جنوبی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند، مرکز فرهنگی هنری درمیان و کتابخانه سیار بیرجند در حال اجرا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =