تقدیر رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از عملکرد کانون پرورش هرمزگان

علی اکبر میرزایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات و رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی هرمزگان، طی جلسه‌ای با مدیر کل کانون پرورش فکری از عملکرد این اداره کل در ایام دهه فجر۹۶ تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، علی‌اکبر میرزایی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری برگزارشد از حضور فعال کانون هرمزگان در سی‌ونهمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

وی گفت: کمیته‌ی کودک ونوجوان استان هرمزگان به دبیری کانون پرورش فکری، با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری وادبی در سطح استان، کودکان ونوجوانان را به صورت جریانی پویا و ماندگار با مفاهیم انقلاب اسلامی آشنا کرد.

حجت الاسلام علی‌اکبر میرزایی خاطر نشان کرد: فعالیت‌های موثر کانون در این ایام به انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت  نقش موثری دارد و باید با استفاده ازظرفیت‌های کانون، روح انقلاب را در قشر کودک ونوجوان نهادینه کنیم.

وی کار برای کودک و نوجوان را کاری زیر بنایی عنوان کرد و گفت: زبان هنربهترین زبان برای انتقال مفاهیم است وکانون پرورش فکری نیز با استفاده از مربیان متخصص به انتقال این مفاهیم در قالب‌های مختلف قصه، شعرو ... گام برداشته است.

در پایان وی خواستار تشکیل کارگروه کودک ونوجوان جهت تجمیع ظرفیت‌های فرهنگی در استان شد واظهار امیدواری کرد، با تعامل و همکاری بیشتر مسوولین، گام‌های پویایی برای کودکان ونوجوانان استان برداشته شود.

گفتنی است جلسه رئیس ستاد دهه فجر انقلاب با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی واجرایی، کارشناس حراست وروابط عمومی در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی  استان هرمزگان برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =