مراسم «جشن عبادت فرشته‌ها» در کانون پرورش فکری زنجان

مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر با عنوان «جشن عبادت فرشته‌ها» همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ولیعصر امام زمان(عج) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه فرارسیدن میلاد حضرت ولیعصر امام زمان(عج) مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر با عنوان «جشن عبادت فرشته‌ها» در راستای توسعه‌ی فرهنگ نماز در بین کودکان و نوجوانان استان در محل آمفی تئاتر اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار شد.

برگزاری این جشن‌ها علاوه بر گرامیداشت مراسم مذهبی سبب آشنایی مسلمانان با روح اسلام می شود.در این راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از سری برنامه‌های فرهنگی و دینی اقدام به برگزاری اولین جشن تکلیف برای 150نفر کودک دختر در سال 97 نمود.

این مراسم با اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزان مدارس زنجان و نیز اجرای نمایش با موضوع نماز و جشن تکلیف و اهدای بسته فرهنگی ادامه داشت.

نخستین روز مدرسه یکی از روزهای شیرین زندگی انسان به حساب می‌آید و نیز انسان با رسیدن به سن تکلیف در قبال اعمال خود مسئول می‌شود.

برگزاری مراسم جشن تکلیف و تبیین اصول اولیه مکلف شدن به دانش‌آموزان، آنان را با قبول مسئولیت و انجام فرایض آگاه می‌سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =