شهید پژوهی اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان راهی برای صیانت از آرمان شهدا

همکاران و اعضای مرکز فرهنگی هنری مجتمع زاهدان با حضور در مزار شهیدان دفاع مقدس یاد و نام آنان را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، اعضای مرکز فرهنگی هنری مجتمع با حضور در مزار شهدا با مفهوم شهادت آشنا شدند.

در این ویژه برنامه، که به مناسبت گرامی‌داشت نیمه‌ی شعبان و تجلیل از مقام معلمان شهید برگزار شد، مدیرکل کانون استان، همکاران و تعدادی از اعضای مرکز فرهنگی هنری مجتمع حضور داشتند و ضمن خواندن فاتحه با نثار گل، مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

گفتنی است اعضای کودک، که با هدایت مربیان خود در مورد شهیدان پژوهشی را آغاز کرده‌اند، با کمک مدیرکل کانون و همکاران با مفهوم شهادت، ایثارگری، جانبازی و آزادگی آشنا شدند و با بهترین بندگان خدا پیمان بستند که راهشان را ادامه دهند.

شهیدپژوهان در این ویژه برنامه در قالب خاطره با برخی خصوصیات اخلاقی شهیدان آشنا شدند و از مزار این عزیزان غبارروبی کردند.

قابل ذکر است این برنامه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با نقش معلمان در سال‌های دفاع مقدس و اهمیت فعالیت‌های فرهنگی ایشان در حفظ ارزش‌ها، پس از جنگ برگزار شد و اعضا با بخش‌هایی از مجاهدت‌های فرهنگی معلم، جانباز شیمیایی و آزاده شهید سردار محبعلی فارسی آشنایی پیدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =