کد خبر: 278883
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
بازدید 668
نشست برنامه ‌ریزی کارکنان کانون استان همدان

نشست برنامه ریزی سالیانه کارکنان کانون استان همدان در دهکده توریستی گنج نامه همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان همدان، اولین نشست شورای برنامه ریزی سالیانه کانون استان همدان با حضور تمامی کارکنان در دهکده توریستی گنج نامه همدان در یک روز انجام شد.

سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان در این نشست با تقدیر و تشکر از کارکنان در انجام امور با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر خود سازی و رجوع به خویشتن اشاره کرد و افزود: انسان نیاز به خلوت با خدا دارد و در  ماه رمضان فرصت خوبی برای این کار است که کارنامه عملکرد اداری و شخصی خود را مرور کند.

وی در ادامه بر نقش کانون در عرصه پرورش تاکید داشت و اظهار کرد: فعالیت‌های کانون تاثیر گذار و جریان ساز فرهنگی در جامعه دارد که با دارا بودن ایده ها و تفکرهای بسیاری همراه است و مربیان به فعالیت در عرصه کودک و نوجوان عشق می ورزند.

جوادی خردورزی را یکی از شاخص‌های رشد نام برد و بیان کرد در حوزه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیاز به چهارچوپ لازم جهت مشخص بودن مسیر و هدف گذاری می باشد.

مدیر کل کانون استان در پایان گفت: حوزه کتابخوانی یکی از مبانی رشد و بلوغ فکری کودکان و نوجوانان است که می بایست در کنار سایر فعالیت‌های کانون برای قشر عظیم کودک و نوجوان انجام شود.

زهرا رضوی معاون فرهنگی کانون استان نیز به ارائه گزارش عملکرد کانون در سال 96 پرداخت و گفت: در انجام فعالیت‌ها از لحاظ کمی و کیفی رشد داشته ایم و شاهد موفقیت‌های خوبی در اجرای جشنواره‌ها و برنامه‌ها در سال گذشته بودیم.

سید حسین رضوی نیا معاون اداری مالی کانون به ارائه گزارش برنامه های اداری و مالی در حوزه‌های صندوق قرض الحسنه کارکنان، میزان پرداخت تسهیلات و وام بانکی، تجهیزات مراکز، امور رفاهی ، سیستم حضور و غیاب کارکنان، فعالیت عمرانی و ارزشیابی کانون پرداخت.

تشکیل کمیسیون‌های فرهنگی، هنری و ادبی ، تنظیم موافقتنامه‌های اداری با مراکز، بررسی حوزه اطلاع رسانی و سایت کانون و برنامه‌های تفریحی مناسب برای کارکنان در روز 25 اردیبهشت ماه سال جاری در دهکده توریستی گنج‌نامه از سایر برنامه‌هابود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =