سربندهای عاشقی برپیشانی اعضا و اولیای کانونی

مراکز فرهنگی‌هنری شماره دو و سه گرگان در برنامه‌ای که رنگ و بوی فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی به خود داشت، حماسه‌ی سوم خرداد را با حضور پرشور اعضا و اولیای کانونی گرامی‌داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این برنامه که با هدف آشنایی اعضا با ارزش‌های انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان اسلام برای صیانت از خاک کشور عزیزمان ایران با حضور کارشناس فرهنگی حوزه و به میزبانی مرکز شماره سه کانون گرگان برگزار شد، اعضا و خانواده‌ها با حضور در کارگاه چاپ دستی با موضوع سربند عاشقی، اقدام به ساخت سربندهایی به یاد رزمندگان اسلام با نام‌های مبارک یاحسین، یازهرا، یامهدی نموده و در حالی که شجاعت در چشمان مادران رخ نمایان کرده بود، سربندها به صورت نمادین بر پیشانی آن‌ها بسته شد.

هم‌چنین در این روز، حماسه‌ی عظیم سوم خرداد توسط اسما زاهدی‌نیا عضو نوجوان مرکز شماره سه کانون گرگان برای اعضا و اولیای کانونی باعنوان روایتی از آخرین سیب بازگو شد.

در پایان علاقه‌مندان با حضور در کارگاه شعرخوانی سیده‌سارا مهرپویا مربی فرهنگی مرکز شماره سه گرگان، به خوانش گروهی اشعار حماسی با موضوع ایثار و مقاومت پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =