تابستان داغ در روستای صاحب دیوان کندی با کتابخانه سیار روستایی کانون مشگین‌شهر

کودکان و نوجوانان روستای صاحب دیوان کندی با حضور بهروز هواخواه مربی کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری مشگین‌شهر فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی اجرا کردند.

در ویژه‌برنامه تابستان داغ با کتابخانه سیار روستایی کانون مشگین‌شهر، تمامی اعضای کودک و نوجوان در حیاط مدرسه شهید قهرمانی روستای صاحب دیوان کندی جمع شده و با توضیحات مربی در خصوص فعالیت‌ها و شیوه‌ی اجرا اطلاعات لازم را کسب کردند. ازجمله برنامه‌های اجراشده مسابقه طناب‌کشی، قصه‌گویی، شعرخوانی، نقاشی، چیستان و... بود.

مسابقه طناب‌کشی بین شش گروه از اعضای دختر و پسر به‌صورت جداگانه برگزار شد و گروه‌ها با زورآزمایی به‌صورت دوبه‌دو مسابقه را اجرا و یک گروه به‌عنوان برنده انتخاب شد.

مسابقه نقاشی با موضوع (طبیعت زیبای روستای من) ازجمله فعالیت‌های دیگر این برنامه بود. در این بخش نیز اعضای دختر و پسر با استفاده از ملزوماتی که در اختیار داشتند زیبایی‌های روستای خود را به تصویر کشیدند.

در ادامه برنامه، تمامی اعضا گرداگرد مربی حلقه‌زده و به قصه، شعرخوانی و چیستان گوش دادند و اعضای علاقه‌مند هرکدام یک چیستان برای دوستان طرح کرده و پاسخ را دریافت کردند.

پایان‌بخش برنامه اهدای جایزه به‌تمامی اعضای شرکت‌کننده در فعالیت‌ها و پذیرایی بود و پس‌ازآن اعضا کتاب‌هایی را که به امانت برده بودند برگشت داده و کتاب‌های جدید را به امانت گرفتند.

شایان‌ذکر است، در طول برنامه جواد دهقانی خبرنگار شهرستان مشگین‌شهر تمامی فعالیت‌ها را جهت انعکاس در صداوسیمای مرکز اردبیل تحت پوشش خبری قرارداد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =