طرح پویش «فصل گرم کتاب» در اهواز

طرح پویش «فصل گرم کتاب» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و همکاری اداره کل راه‌آهن جنوب در اهواز آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، پویش «فصل گرم کتاب» با دو محور موضوعی ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تقویت مهارت‌های زندگی (تمرین زندگی) هم‌زمان با ایام تابستان 1397 از پنج‌شنبه، 4 مردادماه در ایستگاه راه‌آهن اهواز آغاز خواهد شد.

در این طرح مربیان کانون با اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب با محوریت توسعه کتاب‌خوانی و ارتقای مهارت‌های زندگی برای مخاطبان کودک، نوجوان و خانواده‌ها به ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی می‌پردازند.

قصه‌گویی، خوانش شعر و داستان، مسابقات کتاب‌خوانی، روخوانی و هم‌خوانی کتاب، کاردستی، نقاشی، نمایش عروسکی و نمایش فیلم از جمله برنامه‌هایی است که در طرح پویش «فصل گرم کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایستگاه راه‌آهن اهواز به اجرا در خواهد آمد.

در این طرح برای کودکان و نوجوانان شرکت کننده در ایستگاه پویش «فصل گرم کتاب»، کارت عضویت صادر می‌شود و در صورت علاقه‌مند بودن به عضویت در کتابخانه‌های کانون، با ارائه کارت تخفیف 25 درصدی برای ثبت‌نام به مراکز این نهاد فرهنگی در استان خوزستان معرفی خواهند شد.

یکی دیگر از فعالیت‌های این طرح، برپایی نمایشگاه کتاب و سرگرمی در محل برگزاری ایستگاه پویش «فصل گرم کتاب» است که در آن جدیدترین محصولات کانون در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

گفتنی است: پویش «فصل گرم کتاب» تا پایان تابستان، پنج‌شنبه هر هفته از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 12 و 30 ظهر در ایستگاه راه‌آهن اهواز واقع در امانیه، میدان هجرت میزبان کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =