راه اندازی «میز خدمت»   اقدامی برای تکریم ارباب رجوع در کانون خراسان جنوبی

در راستای احترام به حقوق شهروندی در نظام اداری و پاسخ‌گویی سریع و تکریم ارباب رجوع میز خدمت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: به منظور پاسخ‌گویی سریع و دریافت پاسخ مطلوب به مراجعان کانون پرورش، میز خدمت در اداره کل و تمامی مراکز فرهنگی هنری ثابت و کانون زبان ایران راه‌اندازی شد.

حمیدی اضافه است:  با راه‌اندازی میز خدمت مراجعه کنندگان در کوتاه‌ترین زمان، پاسخ قانونی و صحیح را توسط همکاران و مربیان کانون دریافت می‌کنند.

مدیر کل کانون پرورش استان با بیان این‌که میز خدمت به دو شکل حضوری و الکترونیکی خدمات خود را ارایه می‌دهد، خاطر نشان کرد: به زودی شاهد راه اندازی بخش الکترونیکی پاسخ به مخاطبان خواهیم بود و با در اختیار قرار دادن فرم‌های مربوط به تکریم ارباب رجوع، به ویژه پیشنهادات فرصتی فراهم شده است تا ارتباط دو سویه بین ارباب رجوع به ویژه خانواده‌ها و کانون ایجاد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =