کانون رامسر از برگزیدگان خود در جشنواره استانی رضوی تقدیر کرد

کانون پرورش فکری رامسر از اعضای برگزیده خود در جشنواره استانی رضوی بخش کودک ونوجوان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران به نقل از کانون رامسر، در سالروز میلاد هشتمین خورشید اسمان ولایت  ، علی بن موسی الرضا (ع)  آیین تجلیل از برگزیدگان استانی رضوی کانون پرورش فکری رامسر  با حضور حجت الاسلام رضایی امام جمعه، محمد ازاد فرماندار، جعفر خلخالی عضو شورای شهر، محمد ابراهیم حاجی پور ریس اداره اوقاف و امور خیریه، ولی الله شمس ریس بهزیستی ، صبوری ریاست اداره فرهنگ و ارشاد و ۹۰ نفر از اعضا و خانواده ها برگزار شد. 
در این مراسم هفت عضو کودک و نوجوان رتبه اول ، ۱۰ رتبه دوم و سوم مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین از مبینا علیزاده بعنوان خلاقترین و ارائه دهنده بیشترین آثار کیفی و کمی و  زهرا مختاری و مروارید جنت فریدونی بعنوان حامیان کودکان تقدیر شد. 
.
 حجت الاسلام رضایی امام جمعه رامسر در این مراسم گفت :کانون پرورش فکری مکانی برای تعمیق تربیت دینی و آشنایی با ائمه اطهار ع بوسیله هنر و ادبیات است.
حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: بررسی و مطالعه داستانها و زندگی ن حضرت می توان خانه دل را جارو کرد تا مهیایی حضور امام باشد.

مسؤول کانون رامسر  نیز با تشکر از اعضا برای حضور فعال در جشنواره هشت گانه با توجه به تقارن با امتحانات ترم اعضا گفت علاقه و ارادت کودکان به امام رضا (ع)بیش از هر جشنواره ای نشان از عشق درونی به این امام همام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =