آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره رضوی در بیرجند برگزار شد

طی مراسمی از نفرات برگزیده استانی 8 بخش کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره رضوی در مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، آیین اختتامیه جشنواره رضوی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند صبح روز پنجشنبه 4 مرداد 97  برگزار شد.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با حضوردر این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) گفت:  حضور فعال اعضای کانون خراسان جنوبی در سطح مراکز فرهنگی، هنری ثابت و سیار در شانزدهمین جشنواره رضوی، بیان‌گر عشق وافر کودکان و نوجوانان به ولی نعمت خودشان آقا علی ابن موسی الرضا (ع) است.

مدیر کل کانون خراسان جنوبی اضافه کرد: امام رضا (ع) در بین ائمه معصومین ملقب به «عالم آل محمد»هستند و این‌که ایشان در بین اهل علم و دانش لقب «عالم آل محمد» را می‌گیرند، خودش روشن‌کننده جایگاه رفیع حضرت در بحث دانش و علم گستری است.

حمیدی در ادامه گفت: شانزدهمین جشنواره رضوی با هدف تعمیق باورهای دینی کودکان و نوجوانان و ایجاد انس و الفت با ائمه اطهار به ویژه امام رضا علیه السلام برگزار شد و  امسال شاهد تولید بیش از هزار اثر توسط اعضای مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون استان بودیم که به لحاظ کمی و کیفی از رشد 39 درصدی در بخش تولید آثار برخوردار بود .

اجرای سرود، شعرخوانی، خوانش آثار برگزیده بخش نامه‌ای به امام رضا (ع) و خاطره نویسی، پخش انیمیشن‌های برگزیده، اجرای سرود و تواشیح، تقدیر ار اعضای برگزیده همراه با افتتاح نمایشگاهی از آثار منتخب اعضا در جشنواره رضوی از دیگر بخش‌های این مراسم بود که در مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند برگزار شد. 

اعضای کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در شانزدهمین جشنواره رضوی با موضوعاتی هم‌چون: «کاردستی، پژوهش، کتاب‌سازی، نامه‌ای به امام، خاطره نویسی، سرود، پویانمایی، طراحی تمبر پستی و کارت پستال»  شرکت کرده بودند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =