جهادگران فرهنگی کانونی در مناطق محروم شهرستان سلطانیه

مربیان مرکز فرهنگی هنری سلطانیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با گروه جهادی سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه و پایگاه زینب کبری(س) در قالب جهادگران فرهنگی در مناطق محروم حضور یافتند.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، اکیپ فرهنگی مرکز فرهنگی‌هنری سلطانیه، مردادماه سال جاری در روستاهای «دوسنگان و والایش» به گروه جهادی پایگاه زینب کبری(س) پیوست که در این تعامل و همکاری، فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی در روستاهای مذکور از توابع شهرستان سلطانیه برای کودکان ونوجوانان محروم انجام گرفت.

مرکز سلطانیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در قالب جهادگران فرهنگی پس از ورود به روستاهای منطقه محروم شهرستان سلطانیه با معرفی فعالیت‌های کانونی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی پرداختند.

جهادگران فرهنگی کانون با همکاری بسیجیان پایگاه زینب کبری(س)  با حضور تمامی کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه‌های متنوع در بخش‌های مختلف مانند پخش فیلم، نمایش خلاق، بازی و سرگرمی، مسابقه، قصه‌گویی، اوریگامی، معرفی کتاب، احکام قرآن و کاردستی به کودکان و نوجوانان روستایی خدمات ارائه دادند.

کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در یک روز کاری و در دوشیفت صبح و بعداز ظهر در این امر مقدس همراه تیم جهادی بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =