پرنده‌های خاکی در مرکز شماره ۲ بجنورد

اعضای مرکز شماه ۲ بجنورد به مناسبت هفته دفاع مقدس گوش به قصه‌های یک رزمنده جنگ تحمیلی فرا دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، علیرضا محمودی مظفر رزمنده و اسیر جنگ تحمیلی در برنامه ای با عنوان پرنده‌های خاکی میهمان اعضای مرکز شماره ۲ بجنورد شد.

این رزمنده جنگ تحمیلی با بیان خاطرات خود در طی دوران اسارت در جمع دختران این مرکز فرهنگی و هنری عنوان کرد: دشمن و اهریمن های غاصب منان بعد از گذشت سال‌ها دست از عداوت برنداشته اند بدنبال ریشه کن کردن نظام جمهوری هستند.

محمودی مظفر به رشادت‌های امام حسین(ع) و یارانش اشاره کرد و ادامه داد: رزمندگان ایرانی با الگو قرار دادن امام شهدا در میدان های نبرد حاضر می‌شدند و تا پای جان برای حفظ مرزهای کشورمان پیش می‌رفتند و ابایی هم برای از دست دادن جانشان نداشتند.

وی حوادث تروریستی اهواز را از جمله  نقشه ها و نیرنگ‌های دشمنان ایران دانست و افزود: شهادت شماری از هموطنانمان حادثه تلخی بود که به گفته رهبر انقلاب بدون پاسخ نخواهد ماند.

این رزمنده جنگ تحمیلی در ادامه به خوانش اشعار حماسی خویش پرداخت و از اعضا خواست تا اجازه ندهند خون شهیدان پایمال شود و هر لحظه نسبت به حملات نرمی که کشور را مورد تهدید قرار می‌دهد هوشیار باشند.

گفتنی است این نشست از برنامه برای انتشار در شبکه اترک خراسان شمالی ضبط شد واز برنامه کودک این شبکه خش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =