کد خبر: 281860
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
بازدید 471
حضور در نمایشگاه قرانی در هفته ملی کودک

هم زمان با افتتاح چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قران کریم کشور در تاریخ دهم مهرماه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به مناسبت هفته ملی کودک نمایشگاهی از آثار قرآنی اعضا را همراه با فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی به نمایش گذاشته است.

مراسم افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور و همچنین نما یشگاه قرآن کریم، روزسه شنبه دهم مهر با حضور حجت الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، سید علی آقازاده، استاندار مرکزی و دیگر مسئولان، پیشکسوتان، حافظان، قاریان قرآن کریم و مردم قرآن دوست برگزارشد.

گفتنی است این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۵۰۰ قاری در قالب چهار گروه برادران و دو گروه بانوان تا ۲۳ مهرماه ادامه دارد و حدود ۶۰ داور، داوری این مسابقات را بر عهده دارند.

در حاشیه این آیین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کود ک  نما یشگاهی از آثارنقاشی اعضا با موضوع قرآنی ، مسابقات فرهنگی، نوشتن خلاق با هدف هم افزایی ظرفیت ها و اجرای پروژه های مشترک بین سازمانی برپا می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =