کد خبر: 282164
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
بازدید 433
آغاز مهمانی قصه‌ها در کانون استان قزوین

هم‌زمان با هفته ملی کودک، قصه‌گویان برگزیده سراسر استان، مهمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 16 مهر 1397، هم‌زمان با روز جهانی کودک، مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه گویی در کانون استان قزوین آغاز شد.

تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود جمهوری اسلامی، اجرای پرنشاط مجری، نمایش نماهنگ قصه‌گویی مسوولان در این دوره از رقابت‌های قصه‌گویی(استاندار و مدیران کل دستگاه های دولتی)، نمایش نماهنگ قصه‌گویی‌های برگزیده سال‌های گذشته کانون استان قزوین و اجرای یک برنامه نمایشی توسط اعضای کودک کانون، از برنامه‌های آیین افتتاحیه بود.

هم‌چنین «سارا سیاح» کارشناس فرهنگی کانون استان ودبیر این برنامه، در کلامی کوتاه با مهمانان این مراسم، همراه با گرامی‌داشت روز جهانی کودک، قصه‌ها را فرصت تجربه بیشتر و تکامل ذهن و اندیشه همه انسان‌ها دانست و برای همه قصه‌گویان بزرگ و کوچک این مهمانی صمیمانه قصه‌ها، آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

وی در ادامه روند برگزاری این مسابقه در استان قزوین را بسیار دلگرم کننده دانست و از شرکت 83 نفر در بخش کلاسیک،167 نفر در بخش نود ثانیه‌ای (قصه زندگی من) و ارسال 13 مقاله درباره قصه‌گویی در بخش علمی رقابت‌های قصه‌گویی در استان خبر داد.

در ادامه، مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه گویی در استان قزوین آغاز شد و شرکت کنندگان در بخش‌های زنان و مردان، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها و نوجوانان در حضور «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین»، سه داور و دانش‌آموزان مهمان، به قصه‌گویی پرداختند.

گفتنی است،این برنامه تا چهارشنبه 18 مهر ادامه دارد و مراسم اختتامیه آن با حضور مسوولان استان در سالن کتابخانه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =