کودکان کانون از بانک کشاورزی بازدید کردند

در هفته ملی کودک، اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره۴ کانون مشهد با مفاهیم بانکی چون پس‌انداز و بانکداری الکترونیکی آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در آخرین روز از هفته ملی کودک، اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ کانون مشهد از بانک کشاورزی شعبه فرهاد مشهد دیدن کردند و با فعالیت‌های بانکی از نزدیک آشنا شدند.

در گفت‌وگوی صمیمانه کودکان با مسوولین شعبه، آنان به بحث درباره ارزش کارت‌های بانکی، پس‌انداز و روش‌های مراقبت از پول پرداختند و با بانک کودک و نوجوان آشنا شدند.    

بانک کشاورزی اولین بانکی است که طرح «بانک کودک و نوجوان» را در پاییز سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و از مهم‌ترین هدف‌های این طرح، آموزش مفاهیم بانکی و آشنایی نسل آینده با فرهنگ پس‌انداز، آشنایی با بانکداری الکترونیکی و فرهنگ‌سازی استفاده از ابزارهای آن مثل کارت‌های بانکی، همراه بانک، اینترنت بانک، خودپرداز و پایانه‌های فروش می‌باشد.

در بازدید اعضا از قسمت‌های مختلف شعبه، آنان با واحدهای زیرمجموعه بانک و نوع ارائه خدمات‌شان آشنا شدند و از نزدیک نحوه شمارش پول با دستگاه و دریافت پول از عابربانک را تجربه کردند.

در پایان بازدید، هدایایی از طرف مسوول شعبه به اعضای کانون اعطا شد و آنان تشویق شدند، در مسابقه نقاشی با موضوع «پول» که از طرف بانک کشاورزی برگزار می‌شود، شرکت و از هدایای نفیس آن بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =