کودکان قشمی از سازه های شنی خود جشنواره هزار و یک سازه ساختند

در آیین اختتامیه هفته ملی کودک جشنواره هزار و یک سازه با محوریت جشنواره ساخت سازه های شنی کودکان و نمایشگاهی از عروسک های محلی ساخته دست کودک و مادران جزیره قشم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، این جشنواره به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم و با همکاری یک گروه پژوهشی در این جزیره برای کودکان، بهزیستی، آموزش و پرورش برگزار شد.

براساس این گزارش، در این جشنواره مربیان و اعضا کانون پرورش فکری  مهد کودک ها و موسسات و انجمن های خیریه قشم مرکز توانبخشی معلولین گل های بهشت روستای  هلر  و انجمن خیریه  شهر  بندرعباس. کودکان و  مادران  شهر قشم و روستاهای اطراف  قشم در ساحل طلایی حضور پیدا کردند.

 این ویژه برنامه ها که با استقبال زیاد والدین. کودکان قشم ، درگهان و  روستاهای رمچاه، کووئه ای، دولاب، طبل همراه بود، با فعالیت های متنوعی شامل برگزاری انیمیشن ها و ترانه های  شاد و کودکانه، قصه گویی، مسابقه سازه های شنی و و ترانه های زیبا و جذاب کانون پرورش فکری همراه بود.

یکی دیگر از آثار زیبا در این جشنواره نمایشگاه بزرگی از دست سازه های عروسک های بومی (دختلوک) مادران و کودکان و سازه های شنی والدین و کودکان و اعضا کانون یکی دیگر از برنامه ها و مسابقات اجرایی این جشنواره بود.

در پایان این جشنواره طی عهد نامه ای کلیه مربیان کانون، مهدهای کودک، والدین عاشق کودک با اثر انگشت خود متعهد شدند که عاشق کودکان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =