کتاب بهترین راه تربیت نسل پرسش‌گر است

حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در هفته کتاب و کتاب‌خوانی از مرکز فرهنگی هنری شماره۲ کانون نیشابور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با گرامی‌داشته هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مرکز فرهنگی هنری شماره۲ کانون نیشابور میزبان حمید گرمابی بود.

در این بازدید که به قول مساعدت نماینده مجلس در بهسازی و بازسازی مرکز شماره۲ کانون نیشابور انجامید، ابوالقاسم اثنی‌عشری پیشکسوت و نماینده کانون به بیان مشکلات عمرانی مرکز پرداخت و گفت: علیرغم تخریب و نوسازی بخشی از ساختمان قدیمی مرکز، باز هم با توجه به استقبال خوب کودکان و نوجوانان از فعالیت‌ها و فضای فرهنگی کانون، ما با محدودیت فضا روبه رو هستیم و گاهی نمی‌توانیم آن‌طور که شایسته است پاسخ‌گوی مراجعین باشیم.

اثنی‌عشری تاکید کرد: با توجه به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تنها کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان در ایران می‌باشد، شایسته است در خور سرمایه‌های ملی ایران عزیزمان باشد.

حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور نیز به حضور خود در سال‌های ۵۳ و ۵۴ در کانون اشاره کرد و گفت: خاطرات خوبی از مرکز فرهنگی هنری کانون در خاطر دارم و باور دارم که کتاب و فعالیت‌های کتاب‌محور تاثیر مثبتی در آینده بچه‌های این مرز و بوم دارد، لذا تمام تلاش خود را برای جذب بودجه و تجهیز و تامین امکانات مناسب برای مراکز کانون را به کار خواهم گرفت.

گفتنی است مرکز فرهنگی هنری شماره۲ کانون نیشابور در سال ۶۸ توسط اهالی شهرک بهداری به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واگذار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =