کارگاه آموزشی فعالیت پژوهش اعضاء ویژه مربی مسﺋولان و مربیان امور فرهنگی

مربی مسﺉولان و مربیان امور فرهنگی کانون بوشهر در یک آموزش دو روزه با برخی از تکنیک‌ها و شیوه های فعالیت پژوهش اعضاء آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر در روزهای  14 و 15 آذرماه 1397 مربی مسﺋولان و مربیان امور فرهنگی  مراکز کانون بوشهر در یک آموزش دو روزه بعضی از شیوه های متنوع و علمی فعالیت پژوهش اعضاء را فراگرفتند.

مهشید جهازی مدرس این کارگاه آموزشی در دو بخش تﺌوری و عملی به معرفی مفهوم ، اهداف ، انواع پژوهش هدف و فرآیند پژوهش ، استفاده از تجربیات مربیان در فعالیت های پژوهشی ، بایدها و نبایدها در فالیت پژوهش و استفاده از رغبت های کودکان و نوجوانان در پژوهش و همچنین مهارت های پژوهش کودکان و نوجوانان پرداخت.

به گفته سارا نکیسا کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر : اهداف رفتاری این آموزش  آشنایی با تعریف فرآیند پژوهش و اهداف و ضرورت شناخت صحیح آن به کودکان و نوجوانان ، آگاهی از تفاوت رویکردهای پژوهش بزرگسالان و کودکان و نوجوانان و همچنین آشَنایی با مهارت های پژوهش کودکان و نوجوانان بوده است.

لازم به ذکر است:این نشست آموزشی در چهار نوبت صبح و عصر به مدت 16 ساعت با تدریس مهشید جهازی کارشناس مسیول فرهنگی ادبی و هنری کانون بوشهر در مرکز شماره 2 این نهاد فرهنگی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =