افتتاح انجمن  ادبی آفرینش کانون کاشان

با حضور محسن هجری پژوهش گر و نویسنده ی کودک و نوجوان و حسین تولایی شاعر نوجوان و کارشناس مسئول ادبی کانون کشور ،انجمن ادبی آفرینش کانون کاشان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان ، عصر روز پنجشنبه بیست و دوم آذر ماه 1397،همزمان با نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان ،سومین انجمن ادبی آفرینش کانون اصفهان ،به همت مرکز آفرینش های ادبی استان و همکاران مراکز کاشان در مرکز شماره 2 این شهرستان افتتاح شد.

ابن نشست با حضور پر شور علاقه مندان و نوجوانان  کاشانی برگزار گردید.

محسن هجری پیش از آغاز این نشست ،از حضور اعضاء در انجمن و پیامدهای اثر گذار تشکیل این انجمن ها در کانون سخن گفت و تاکید کرد:با ایجاد فضایی سالم  باید در جهت رشد اعضاء بکوشیم و مقدمات ظهور استعداد های پنهان را فراهم آوریم.

در این نشست:هریک از اعضاء به خوانش آثار خود پرداختند و نوشته ها مورد نقد و بررسی حاضران قرار گرفت.

در ادامه حسین تولایی با ابراز خرسندی از افتتاح انجمن ادبی در کانون کاشان بر اهمیت مطالعه برای خلق آثار بهتر و نوآوری در آفرینش تصاویر و صورت های مختلف خیال تاکید کرد.

منیرالسادات سجادیان معاون فرهنگی کانون استان نیز در این نشست گفت:با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم کانون در سراسر کشور تقویت و برپایی انجمن های ادبی می باشد،باید تلاش کنیم تا فضایی ایجاد شود که نوجوان و جوان عضو این انجمن ها،علاوه بر تولید آثار فاخر موضوع نقد شدن و نقد کردن را تمرین کند.سجادیان در ادامه افزود:خوشحالیم که شاهد افتتاح انجمن ادبی آفرینش در کاشان هستیم تا بار دیگر به معرفی چهره های آینده ادبیات خلاق، به جامعه ادبی کشور باشیم.

در پایان این نشست صمیمی با افتتاح کتاب خانه تخصصی انجمن  کانون کاشان و اهدای کتاب به کتاب خانه اولین قدم ها برای تجهیز این کتاب خانه فراهم گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =