کد خبر: 285435
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
گشایش  انجمن شعر کانون

در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی انجمن تخصصی شعر کانون پرورش فکری آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این انجمن در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک ساری با حضور اعضای ارشد و مهمانان شاعر فعالیت رسمی‌اش را آغاز نمود.

مدیر کل کانون مازندران در این آیین با تقدیر از همکارانش در راه اندازی این انجمن به فلسفه پیدایش انجمن تخصصی شعر در کانون پرورش فکری اشاره نمود و افزود: رشد و شکوفایی  استعدادهای ادبی  و خلاقیت‌های اعضا در سرایش شعر  مهم‌ترین هدف در این حوزه  است.

محمد علی یزدان شناس یکی از ویژگی‌های بارز این انجمن را حضور اعضای ارشد در کانون عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود؛ حضور پیش‌کسوتان شعر در این انجمن بتواند در کیفیت و تعیین مسیر درست راه به علاقه‌مندان کمک نماید.

به گفته کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون مازندران، این اولین انجمن تخصصی شعر کودک ونوجوان است که در استان راه اندازی شده و قرار است در راستای ارتقای سطح دانش و مهارت اعضای شاعر و توسعه  شناخت آنان از شعر فعالیت نماید.

عالمه میر شفیعی افزود: جلسات این انجمن به صورت ماهیانه با شعر خوانی و نقد و بررسی اشعار و آشنایی با سبک‌های شعری ادامه می یابد.

گفتنی است؛ انجمن‌های  تخصصی؛ داستان و شاه‌نامه خوانی و شاه‌نامه پژوهی و انجمن نمایش  در کانون مازندران نیز فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =