غرفه‌ی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی گشایش یافت

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: پرورش کودکانی که با شهامت و اعتماد به نفس 《انقلاب》 را به دنیا معرفی می‌کنند بیانگر تفاوت کار کانون با دیگر سازمان‌هاست

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور دستگاه‌های اجرایی در محل دایمی نمایشگاه‌های استان در استان گشایش یافت.

در این نمایشگاه غرفه‌ی کانون پرورش فکری با بخش‌های گوناگونی چون معرفی دستاوردها، بررسی مقایسه‌ای فعالیت‌ها و مراکز فرهنگی‌هنری، کتابسازی، فروش آثار اعضا و اسباب‌بازی‌ها حضور دارد.

در بخش معرفی دستاوردها، پیشرفت‌های کانون در زمینه‌ی احداث مراکز، کیفیت اجرای فعالیت‌ها، معرفی تعدادی از برگزیدگان بین‌المللی کانون استان در رقابت‌های فرهنگی، هنری و ادبی و آثار برتر ادبی و هنری اعضا ذکر شده است.

در بخش کتابسازی این غرفه، ۴۰ اثر برگزیده‌ی مربیان و اعضا به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به نمایش گذاشته شده که با استقبال بازدیدکنندگان روبه‌رو شده است.

بخش فروش این غرفه نیز علاوه بر اسباب‌بازی‌های تولید کانون، آثار هنری اعضا از جمله سفال، سکه دوزی و... را برای فروش به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان که در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب حضور یافته بود، گفت: شایسته است در فرصت پیش رو توان‌مندی‌های کانون را، به عنوان یک سازمان دانش‌مدار، خلاق و موثر در پرورش استعداد کودکان و نوجوانان، به خانواده‌ها و مسئولان معرفی کنیم.

معصومه هادی هم‌چنین با اشاره به اجرای تاثیرگذار اعضای کانون در افتتاح نمایشگاه عنوان کرد: پرورش کودکانی که با این شهامت و اعتماد به نفس، انقلاب را دنیا معرفی می‌کنند بیانگر تفاوت کار کانون با دیگر سازمان‌هاست.

گفتنی است در مراسم افتتاح نمایشگاه اعضای توان‌مند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اجرای برنامه به دو زبان فارسی و انگلیسی تاریخ انقلاب را قبل و بعد از پیروزی آن برای بازدیدکنندگان مرور کردند.

قابل ذکراست در این نمایشگاه، که تا هفدهم بهمن‌ماه ادامه دارد، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی استان حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =