کد خبر: 285533
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
خدمت دیگر به زائران امام مهربانی‌

کانون خراسان رضوی با تجهیز و بازسازی اماکن اختصاص یافته میزبان زائران امام رضا (علیه‌السلام) می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، روز دوشنبه ۹بهمن‌ماه۱۳۹۷ معاون توسعه و مدیریت منابع کانون کشور به همراه مدیران ارشد ستاد از پروژه‌های عمرانی کانون استان بازدید کردند.

حسنعلی ابویسانی معاون اداری و مالی کانون استان در رابطه با تجهیز و بازسازی فضای اقامتی زائران گفت: در راستای تکریم و تسهیل حضور همکاران در شهر مقدس مشهد، بر آن شدیم تا با افزایش سوییت‌های کانون استان و تجهیز و بازسازی بافت قدیمی آن خدماتی در خور شأن و جایگاه زائر امام‌رضا(علیه‌السلام) ارائه دهیم.

ابویسانی از بهره‌برداری این ۴ سوییت در اسفندماه امسال خبر داد و گفت: ما می‌توانیم روزانه میزبان ۳۵ تا ۴۰ زائر در شهر مقدس مشهد باشیم و برای تکمیل و بازسازی این فضا یک میلیارد ریال هزینه شده که بخشی از آن با مشارکت فرد خیّر و بخش دیگر با مساعدت سازمان مدیریت تامین شده است.

آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع کانون از اراده و همت همکاران استان خراسان رضوی قدردانی و اقامت خوشی را برای زائران آرزو کرد.

در ادامه آزادی‌وفا از پروژه کانونسرا، پروژه لادن و زمینی که با انعقاد تفاهم‌نامه میان اداره کل آموزش و پرورش و کانون برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری به کانون واگذار شده بازدید کرد.

 گفتنی است؛ در این سفر استانی، سعید سپهروند مشاور معاون توسعه و مدیریت منابع و مصطفی زند مدیرکل طرح‌های عمرانی کانون، امیرحسین آزادی‌وفا را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =