اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی پویانمایی در کانون استان اردبیل

کانون پرورش فکری استان اردبیل با اکران آثار یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، میزبان کودکان و نوجوانان و سایر علاقه‌مندان هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با برگزاری یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی کانون، مراکز کانون پرورش فکری استان اردبیل نیز از ۱۲ تا ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۷، آثار جشنواره را به‌صورت رایگان برای علاقه‌مندان اکران خواهند کرد.

احدزاده تصریح کرد: مطابق برنامه تنظیمی مراکز کانون سراسر کشور، آثار پویانمایی در بخش‌های کودک، مسابقه ایران، مسابقه دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و منتخب ایران در دو نوبت صبح در سئانس۹/۳۰ برای کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزان مدارس و در نوبت عصر در دو سئانس ۱۶ و ۱۸ ویژه خانواده‌ها، هنرمندان، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان نمایش داده خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه پویانمایی ظرفیت بالایی دارد و مهم‌ترین جشنواره بین‌المللی کشور را مدیریت می‌کند، خاطرنشان کرد: کشورهای برتر در زمینه پویانمایی در این جشنواره حضور دارند و این فرصت گران بهایی برای کشور و کانون است تا در پرورش اعضای علاقه‌مند به این هنر و تولید آثار فاخر تأثیرگذار باشند.

مدیرکل کانون استان اردبیل در پایان افزود: از علاقه‌مندان این هنر و جامعه هنری استان و نیز مسئولان آموزش‌وپرورش و سازمان‌ها درخواست می‌شود، جهت بهره‌مندی از این فیلم‌ها که هم‌زمان با تهران در سالن آمفی‌تئاتر استاد جعفر ابراهیمی(شاهد) کانون اردبیل، واقع در میدان ججین، پارک فردوس اکران خواهد شد، استفاده نمایند.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان جهت هرگونه پرسش و هماهنگی بیشترمی توانند با شماره‌ (۰۴۵۳۳۲۳۱۸۵۶) اداره کل کانون استان اردبیل تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =