کودکان ونوجوانان را با نماز الفت دهیم

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی‌لو امام جمعه موقت شهرستان جاسک در جشن نماز که در کانون پرورش فکری جاسک برگزارشد خواستار مانوس کردن کودکان و نوجوانان به نماز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی لو امام جمعه موقت شهرستان جاسک و مسوول عقیدتی ارتش، در ویژه برنامه‌ی جشن نماز که با عنوان « سلام خدا » در مرکز فرهنگی هنری کانون جاسک برگزارشده بود الفت دادن کودکان به نماز را ضروری دانست.

وی افزود: نماز یعنی تعظیم در برابر خالق هستی، یعنی گفتگو با خالق مهربان و نماز از فرائض واجب است که مرز مسلمانی و کافری را مشخص می‌کند.

امام جمعه موقت شهرستان جاسک نماز را اتصال با منبع روشنایی یعنی خداوند دانست و گفت: اگر با خداوند ارتباط برقرار کنیم روشنایی وجودمان را در برمیگیرد.

وی بیان کرد: قدر دان تمامی کسانی هستیم که در راه اعتلای پرورش دینی و مانوس کردن کودکان با نماز تلاش می‌کنند.

در ادامه الهام اشرافی جاسکی مربی مسوول کانون جاسک ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های دینی مرکز فرهنگی هنری کانون جاسک گفت: با توجه به اهمیت فعالیت‌های اسلامی در کانون و همچنین تعمیق و مانوس کردن کودکان با نماز، کانون پرورش فکری نیز این مهم را در دستور کار خود قرار داده است و از ابتدای سال تا کنون با همکاری مدارس در خصوص فعالیت‌های دینی تعامل خوبی برقرار شده است.

وی افزود: کارگاه‌های فرهنگی، هنری و اسلامی جهت آشنایی و علاقمند کردن کودکان ونوجوانان با محوریت نماز در مدارس و کانون جاسک در طول سال برگزار شده است.

قصه‌گویی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران، قرائت قرآن، شعرخوانی دسته جمعی اعضا ازدیگربرنامه‌های این مراسم بود.

درپایان این برنامه ازهمه دختران حاضردر مراسم با اهداجانماز تقدیر شد و همچنین از  ازمدیر ومعاون پرورشی مدرسه دخترانه فاطمه الزهرا (س) فعالان حوزه نماز که با کانون پرورش فکری جاسک همکاری داشتند قدردانی شد.

گفتنی است این برنامه به همت کانون پرورش فکری جاسک و باهمکاری دفتر امور بانوان امام جمعه، عقیدتی ارتش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، حوزه علمیه خواهران و شهرداری جاسک در مرکز فرهنگی هنری کانون جاسک برگزارشد.

در این برنامه بخشدار مرکزی، نماینده فرماندار، شهردار، رئیس بنیاد مسکن، رئیس هلال احمر و شورای شهر جاسک حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =