نخستین نشست انجمن فیلم‌سازی کانون استان قزوین

نخستین نشست انجمن فیلم‌سازی اعضای مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با حضور اعضای علاقه‌مند و شماری از فعالان این رشته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، نخستین نشست انجمن فیلم‌سازی اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع برگزار شد.

در این برنامه، بیش از ۷۰ نفر از اعضای علاقه‌مند به فعالیت‌های پویانمایی و فیلم‌سازی از مراکز فرهنگی و هنری استان در کنار شماری از فعالان این عرصه حضور داشتند.

«پرستو رحمانی» مربی هنری مراکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره یک و دو، مدرس پویانمایی و مربی برگزیده کانون استان در این زمینه، «فریدآمالی» مسوول خانه تصویرسازی-تصویرگری حوزه هنری استان ،طراح و تصویرگر و «مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون از مهمانان این برنامه بودند.

در آغاز پس از تلاوت قرآن مجید، «فیروزه ولدآبادی» کارشناس آفرینش‌های هنری کانون قزوین همراه با خوش‌آمدگویی به همه مهمانان این برنامه، درباره اهداف و سیاست‌های این انجمن با آنها به گفت و گو نشست.

در ادامه کارشناسان برنامه در محیطی صمیمانه با اعضا به گفت و گو صمیمانه نشستند.

پرستو رحمانی درباره اهمیت و جایگاه هنر پویانمایی و تاثیرگذاری فعالیت این انجمن در انسجام و برخورداری بیشتر اعضا از تجربه و آگاهی فعالان پویانمایی استان با اعضا سخن گفت.

در ادامه مهدی مردانی درباره ایده یابی و ایده سازی در پویانمایی و فیلم با بچه‌ها به گفت و گو نشست.

فرید آمالی هم با پاسخ به پرسش‌های اعضا، راهکارهایی برای موفقیت بیشتر علاقه مندان این رشته ارائه کرد.

در ادامه این برنامه، مهمانان به تماشای شماری از آثار برگزیده یازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی کانون نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =