کودکان ونوجوانان نیشابوری بر سر سفره ضیافت الهی نشستند

هم‌زمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۳ کانون نیشابور بر سر یک سفره افطار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در این مهمانی که با هدف تقویت حس دینی در بین کودکان و نوجوانان برگزار شد اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  مرکز ۳ نیشابور بر سر یک سفره افطار کردند.

زهره اکبرآبادی مربی مسئول مرکز با اعلام این خبر گفت: این برنامه جهت ایجاد نشاط معنوی در کودکان ونوجوانان روزه‌دار ٩ الی۱۶ سال تدارک دیده شد که با اقبال خوبی همراه شد.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال ترغیب و تشویق کودکان به روزه‌داری، تشخص بخشیدن به کودکان روزه‌دار، انتقال مفاهیم کلیدی و بنیادین دینی جهت فهم روزه و روزه‌داری، انتقال ارزش‌های اعتقادی جهت پیوند عاطفی و عقلانی کودک با خداوند هستیم.

اکبرآبادی یادآورشد: در این مراسم همچنین تکریم شعائر ماه مبارک رمضان در بستری از سبک زندگی ایرانی-اسلامی آموزش داده شد.

مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور تصریح کرد: ایجاد فضایی پر نشاط و مطابق با سلیقه کودکان ونوجوانان روزه‌دار، در کنار ایجاد یک محیط معنوی مهم‌ترین مؤلفه این گونه مراسمات در مناطق محروم و حاشیه شهر است که با اهتمام خیرین رقم خورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =