دومین مهرواره استانی عکاسی با موبایل کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛ دومین مهرواره استانی عکاسی با موبایل « چند پیکسل کتاب » کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، این دومین مهرواره استانی عکاسی با موبایل است که با عنوان « چند پیکسل کتاب » با هدف شکوفایی و پرورش استعداد نوجوانان، به منظور توجه بیشتر به فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر آنان  با تفکر و اندیشه در رابطه با هنر و کتاب توسط انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

به گفته کارشناس هنری این کانون، موضوع این مهرواره:

- کتاب و کتابخوانی

- قاب دو نفره، من و کتابم می باشد.

نعیمه خنکداردر خصوص شرایط و نحوه شرکت در مهرواره افزود: عکاسان در گروه سنی نونگاه (۱۲+) و نوجوان (۱۵+) و عکاسان گروه سنی ارشد (۱۸+) و بزرگسال (مربیان و افراد علاقه مند به عکاسی) می توانند در این مهرواره شرکت کنند.

وی بیان داشت: در بخش  اعضاء نونگاه و نوجوان ۳ نفر انتخاب خواهند شد و به آن‌ها لوح تقدیر به همراه هدایایی تعلق خواهد گرفت. در بخش  بزرگسال ۳ نفر انتخاب خواهند شد و به آن‌ها لوح تقدیر  به همراه هدایایی تعلق خواهد گرفت.

بنا به گفته کارشناس هنری کانون مازندران، آخرین مهلت دریافت آثار در استان :۱۵ آذر ۱۴۰۰ اعلام شده است و مرحله داوری آن ۲۵ همین ماه بوده و اعلام نتایج۳۰ آذر ۱۴۰۰ اعلام می شود.

گفتنی است:  نمایشگاه مجازی این آثار هم ۳۰ آذر ماه  در نشانی : MAZANDARANKANOONNEWS.IR  دایر خواهد شد.

برای دریافت فراخوان مهرواره کلیک نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =