کد خبر: 312586
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
جشن تولد آدم برفی ها برگزیدگان خود را شناخت

برگزیدگان فراخوان جشن تولد آدم برفی ها که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، سهیلا ساعدپناه کارشناس هنری کانون کردستان با اشاره به اینکه همزمان با بارش برف و خوشحالی مردم استان بعد از چند سال و همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فراخوان جشن تولد آدم برفی ها در 2 بهمن 1400 منتشر شد که مهلت ارسال اثر به این فراخوان 12 بهمن ماه اعلام شد اما باتوجه به استقبال خانواده ها ، فراخوان تا 16 بهمن ماه تمدید شد.

ساعدپناه گفت: هدف از برگزاری این فراخوان ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای کودکان در کنار خانواده هایشان بود.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه زمان برگزاری فراخوان محدود بود اما مورد استقبال خوبی قرار گرفت. 88 عکس از 56 شرکت کننده به دبیرخانه فراخوان ارسال شد که از این میان 10 عکس از 10 شرکت کننده از سوی داوران به عنوان برگزیده اعلام شد که با لوح تقدیر و جوایزی از آنها تقدیر خواهد شد. همچنین به تمام شرکت کنندگان در این فراخوان  از سوی مدیرکل کانون لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

داوران این فراخوان سهیلا ساعدپناه کارشناس هنری کانون استان ، ساریه حیدری نماینده استانی انجمن عکاسی و فریده پیره مهدی مربی عکاسی کانون بودند که شاخص اصلی انتخاب برگزیده ها را براساس شیوه نامه فراخوان ساخت آدم برفی خلاق و توجه به سن شرکت کننده ، عنوان کردند.

برای مشاهده اسامی برگزیدگان کلیک کنید.https://media.kanoonnews.ir/d/2022/02/10/0/939259.pdf

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =