کد خبر: 313082
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
بازدید 417
مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با فرماندار بندرگز دیدار و گفتگو کرد

مدیرکل کانون گلستان به‌منظور طرح نیازمندی‌های عمرانی و پروژه‌های فرهنگی مرکز فرهنگی‌هنری بندرگز با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این دیدار که با حضور کارشناس فرهنگی، مسوول روابط عمومی و مربی‌مسوول کانون بندرگز صورت گرفت، محبوبه رجب‌نسب ضمن ابراز خرسندی از نگاه ارزشمند فرماندار بندرگز به حوزه‌ی کودک و نوجوان بر اهمیت و نقش کانون در فرهنگ‌سازی، توسعه‌ی فرهنگی و ضرورت حمایت از این دستگاه فرهنگی اثر بخش تاکید کرد.

مدیرکل کانون گلستان با تشریح فعالیت‌های مرکز و کتابخانه‌های سیار روستایی، از فرماندار بندرگز خواست با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی فرهنگی به روستاهای محروم آن شهرستان، در اعتبارات ۱۴۰۱ هزینه‌ی خرید یک دستگاه خودروی کتابخانه سیار و تعمیرات مرکز  را در اولویت قرار دهد.

افزایش اعتبارات شهرستان بندرگز در سال جدید،  مشارکت خیرین در حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون، راه اندازی خانه بازی، راه‌اندازی سینمای کودک و نوجوان و زیباسازی محوطه‌ی مرکز از جمله صحبت‌ها و درخواست‌های مطرح شده توسط مدیرکل کانون در این نشست بود.

صابر حسن‌پور نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرکل و اقدامات اثر بخش کانون،گفت: دوران کودکی، دوران با اهمیتی است که بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی‌ و هنری کانون پرورش فکری به خوبی باعث رشد و شکوفایی این دوره از زندگی خواهد شد.

فرماندار بندرگز با اشاره به این مطلب که شهرستان بندرگز دارای روستاهای کمتر توسعه یافته است، گفت: از برنامه‌های کانون در توسعه‌ی فعالیت‌های فرهنگی بویژه در روستاهای محروم حمایت می کند و فرمانداری نیز به سهم خود حمایت مالی و معنوی مجموعه خود را به جهت تجهیز امکانات لازم و بهره‌گیری گسترده‌تر از این نهاد فرهنگی اعلام می‌دارد.

فاطمه ریاحی، مربی مسوول کانون بندرگز نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات مرکز فرهنگی هنری کانون پرداخت.

در حاشیه‌ی این دیدار مدیرکل کانون، فرماندار بندرگز، رئیس شورای شهر و رئیس اداره‌ی منابع طبیعی و آبخیزداری از مرکز بازدید نموده و در ویژه برنامه‌ی اعضای مرکز که به همین مناسبت تدارک دیده شده بود، شرکت کردند؛ این ویژه برنامه‌ها شامل اجرای سرود، قصه‌گویی، خوانش اشعار نظامی گنجوی و نمایشنامه‌‍خوانی بود که در ادامه‌ی آن، تعدادی از اعضای مرکز مطالباتشان را در قالب آرزوهای نوروزی با مسوولین شهرستانی به‌ویژه فرماندار در میان گذاشتند و مسوولین حاضر در جلسه در پاسخ به آرزوی‌های ارزشمند اعضای کانون قول حمایت دادند که یکی از مهمترین آنها، درخواست راه اندازی آسمان نمای دیجیتال بود.

در ادامه با مشارکت اعضا و مسوولین حاضر در جلسه به پاس اهمیت روز درختکاری ۲ اصله نهال، در فضای محوطه مرکز کاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =