کانون پرورش فکری، مجموعه‌ مهم فرهنگی است

روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با جهانبخش زنگنه‌تبار، فرماندار شهرستان صحنه دیدار و گفت‌گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در ادامه دیدار محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با مسئولان شهرستان صحنه، او با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌گو کرد.

در دیدار روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱، سرپرست کانون استان کرمانشاه گزارشی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه را به جهانبخش زنگنه‌تبار، فرماندار صحنه ارائه داد.

بر همین اساس، خیاط‌زنجانی، مرکز زدایی در اجرای برنامه‌ها را یکی از مهمترین اقدام‌های کانون عنوان کرد و افزود: هر ماه را به نام یکی از شهرستان‌ها اختصاص خواهیم داد تا برنامه‌های استانی در آن شهرستان به اجرا در آید.

جهانبخش زنگنه‌تبار، فرماندار صحنه نیز ضمن تبریک انتصاب سرپرست کانون استان کرمانشاه، برای او در پست جدید آرزوی موفقیت کرد.

فرماندار صحنه، کانون را مجموعه‌ای مهم و تاثیرگذار در حوزه کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

او همچنین، تربیت کودکان و نوجوانان را بسیار مهم دانست و از برنامه‌های کانون به عنوان نهاد تاثیرگذار تربیتی قدردانی کرد.

زنگنه‌تبار، با اعلام حمایت از فعالیت‌های کانون، از توسعه فروشگاه‌های محصول‌های فرهنگی کانون و تاسیس شعبه کانون‌زبان در شهرستان صحنه استقبال کرد.

در ادامه حضور سرپرست کانون استان کرمانشاه در شهرستان صحنه، او با شعیب محمدپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز دیدار و درباره همکاری‌های مشترک فرهنگی تبادل‌نظر کردند.

شهرستان صحنه دارای دو مرکز کانون پرورش فکری است که در حوزه اجرای برنامه‌های فرهنگی فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =