کد خبر: 316071
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
بازدید 273
مدیرکل کانون فارس با فرمانداران نورآباد ممسنی و رستم دیدار کرد

سعیدرضا کامرانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با سفر به شهرستان نورآباد ممسنی از مراکز فرهنگی هنری رستم و نورآباد بازدید و با فرمانداران این دو شهر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، کامرانی در این دیدارها کانون را به عنوان یکی از تخصصی‌ترین پایگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان معرفی کرد که با بیش از نیم قرن تجربه فعالیت می‌کند. او در ادامه گفت: این نهاد فرهنگی و هنری با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی ۶۲ مأموریت و فعالیت را دنبال می‌کند و بنا به سلیقه و علاقه مخاطب به ارائه برنامه می‌پردازد.

مدیر کل کانون فارس گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با دارا بودن ۵۸ مرکز ثابت، سیار روستایی و پستی و همچنین ۳۶ شعبه کانون زبان ایران در سراسر استان فارس در خدمت کودکان و نوجوانان است. به گفته‌ی کامرانی، کانون فارس دارای گسترده‌ترین شبکه کتاب‌خانه‌های کودک و نوجوان کشور است و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان و ناشران کتاب کودک و نوجوان به‌شمار می‌رود و پس از انقلاب اسلامی به عنوان یک شرکت دولتی وابسته به آموزش و پرورش به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کامرانی در ادامه گفت: کانون زبان ایران نیز وظیفه آموزش زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، چینی، روسی، عربی، اسپانیایی و ... را بر عهده دارد.

مدیر کل کانون فارس از فرمانداران خواست تا به مراکز فرهنگی هنری کانون به عنوان تخصصی‌ترین پایگاه فعالیت برای مخاطب حساس کودک و نوجوان توجه ویژه‌تری داشته باشند.

در این سفر معاون و کارشناسان فرهنگی و هنری نیز حضور داشتند و با حضور در مراکز از نزدیک با روند اجرای فعالیت‌های تابستانی مرکز آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =