کد خبر: 318942
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
بازدید 174
عصر شاد کودکان عالیشهری

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز عالیشهر با همکاری شهرداری و شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اقدام به برگزاری ویژه برنامه هفته ملی کودک و جشن پرواز بادبادکها کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،به مناسبت هفته ملی کودک، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز عالیشهر با همکاری شهرداری و شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اقدام به برگزاری ویژه برنامه هفته ملی کودک و جشن پرواز بادبادکها کرد.
در این برنامه که عصر یکشنبه ۱۷ مهرماه در پارک ابریشم عالیشهر برگزار شد، کودکان و نوجوانان و خانواده ها بادبادکهای خود را به پرواز درآوردند.
از جمله قسمت های مختلف این برنامه علاوه بر پرواز بادبادک ها می توان به ایستگاه بازی، ایستگاه نقاشی، اجرای قصه گویی ، اجرای موسیقی و بازی های گروهی و... اشاره کرد.
سمیه رسولی؛مدیرکل کانون پرورش فکری استان، در خصوص برگزاری این برنامه گفت: عالیشهر از شهرهای جدیدی ست که دارای فرهنگ پذیری بالایی ست و خانواده های فرهنگ دوست زیادی را در خود جای داده است ، از زمان آغاز فعالیت کانون پرورش فکری در این شهر تا به امروز اگر چه مدت زیادی نمی‌گذرد، از سمت خانواده ها استقبال خوبی از کارهای فرهنگی هنری صورت گرفته است، بر همین اساس با برنامه ریزی که از قبل صورت گرفته بود به برگزاری ویژه برنامه پرواز بادبادک ها در این شهر اقدام شد.
فاطمه کازرونی؛مسئول کانون پرورش فکری مرکز عالیشهر، برگزاری برنامه های محیطی در سطح شهر بعد از گذر از دوره سخت کرونایی، که کودکان و نوجوانان از فضاهای اجتماعی دور شده بودند را بستری مناسب برای ایجاد شادی و نشاط بین کودکان و نوجوانان و خانواده ها دانست و افزود کانون پرورش فکری عالیشهر در اندک زمانی که از راه اندازی آن می گذرد تمامی توان خود را معطوف ایجاد فضایی شاد و مفرح و با نشاط برای کودکان و نوجوانان این شهر کرده است.
در این ویژه برنامه جمعی از مسئولین از جمله مدیرکل کانون پرورش فکری استان ، شهردار عالیشهر و مسئولین شهری حضور داشتند.
شایان ذکر است ویژه برنامه های هفته ملی و روز جهانی کودک همزمان با سراسر کشور از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه در تمامی شهرستانهای استان برگزار می شود.

عصر شاد کودکان عالیشهری

عصر شاد کودکان عالیشهری

عصر شاد کودکان عالیشهری

عصر شاد کودکان عالیشهری

عصر شاد کودکان عالیشهری

برای دیدن تصاویر بیشتر   اینجا    و   اینجا   کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =